fredag 14 oktober 2011

Senaste tiden..

Senaste tiden har som ni kanske förstått på mina något negativa inlägg här, varit intensiv... Men nu kommer det förhoppningvis lugna ner sig lite. Ett tag i alla fall. 

Det är fredag förmddag och och jag sitter på Coffee Bug. Har precis surplat i mig en Chailatte. Strax börjar PR-tuten. Har gjort min PR-läxa och påbörjat nästa rapport inom ramarna för samma kurs. Läst igenom turism uppgiften som  Lina fixat med under morgonen. Nu ska jag bara lyckas minska ner den med 300 ord.. Jag ser ljuset i tunneln, med andra ord.

Fick tillbaka min business report som jag satt och slet med för några veckor sedan och det visade sig att det gett resultat, vilket kändes väldigt skönt. Kände för en sekund en liten bekräftelse som värmde i magen...

Imorgon ska vi åka båt ut till en ö, tillsammans med 250 andra personer från skolan och grilla, spela vollyboll etc. Väderprognosen säger regn. Men men.. Det är inte hela världen.  Ska bli väldigt skönt att göra något annat än att plugga för en dag.

Nu är Chailatten upp drucken och det är dags för veckans sista tute... Sen är det fredagsmys!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar