fredag 28 oktober 2011

Flow..

Idag lämnade jag in min allra sista assigmnet, och kan där med dra ett streck över kursen "Inroduction to Public Relations". Den är nu helt klar och då det har gått helt okej på alla uppgifter vet jag redan nu att jag är godkänd i kursen (man behöver bara ha 50 % totalt i kursen, vilket jag har redan har), nu ska jag bara se hur många marks jag kan skrapa ihop på denna sista uppgift och därmed se vad jag får för slutbetyg..

Jag fick tillbaka min strategy uppgift idag också, den jag slet med  och grät över för några veckor sedan, den jag har oroat mig över sedan jag lämnade in den... Det visade sig att allt detta slit hade gett resultat och att jag oroat mig helt i onödan för när jag fick resultatet det visade sig att jag fått 36/40, vilket är High Distinction, högsta betyg. Jag är ganska nöjd med mig själv just nu.

Alla dessa resultat har gjort mig ganska motiverad inför plugg- slutspurten  . Dock ser jag samtidigt verkligen ser fram emot det kommande "sommarlovet", även om detta är med lite blandade känslor, då Australien om möjligt fått en ännu större del i mitt hjärta och det känns konstigt att vi ska lämna vår vardag här i Surfers. Nåja, ingen ide att gå händelserna i förväg. Nu ska jag fredagshandla mat och sen blir de turism plugg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar