måndag 17 oktober 2011

Efter söndag kommer måndag..

...och efter solsken kommer regn. Det var lite så det kändes i morse när jag vaknade. Gårdagens sol och klarblå himmel hade bytts ut mot ösregn och stormbyar. Perfekt plugg-väder. Så jag har tillbringat dagen med att skriva på min sista assignment. Det har gått ganska bra och jag kan konstatera efter att ha haft så här mycket att göra har jag blivit allt mer effektiv, vilket är väldigt positivt..

Jag har hunnit med att baka en morotskaka också till Felix som fyller 23 idag. Eller baka kanske man inte riktigt kan kalla det. Jag blandade en bak-mix med ägg, vatten och olja. Lina gjorde glasyren. Teamwork när det är som bäst!

Min förkylning börjar bli bättre och snart kan jag nog sätta igång med träningen igen. Härligt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar