lördag 1 oktober 2011

Analysera mera

Idag har jag tillbringat ännu en dag med att plugga. Jag läser rapporter, skriver, analyserar, hamnar på sidospår och börjar om från början. Kollar till facebook var femte minut . Jag redan har skrivit alldeles för mycket blaj och egentligen borde koncentrera mig på att skriva vad som verkligen är väsentligt (Elin och Maria, återigen, var är ni när jag behöver er som allra mest?).

Ikväll firar vi att det är först oktober  med en traditionell tysk Oktoberfest på Bavarian hause här i Surfers paradise tillsammans med ett härligt internationellt gäng! Kan nog bli en väldigt spännande kväll och jag förväntar mig både fågeldansen och tysk karaoke.. (får väl se hur det blir med det dock!)


Här ska vi roa oss ikväll

Autentisk (?) bavarisk  kvinna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar