söndag 9 oktober 2011

Så har ytterligare en helg passerat. Igår var vi på födelsedagsfest i ett stort rosa hus. Vi grillade, drack vin och hade mega trevligt. Sen trängde vi in oss i några taxibilar, bad taxi chaffiuffören att höja volymen och åkte till Broadbech där vi dansade  till en lady Gaga kopia och guld-konfetti regn. Bra kväll.

Idag har jag varit ganska effektiv. Jag får väl ge mig själv en 7 av 10 på effektivitesskalan.  Eller kanske en 6 1/2.. Jag har skrivit en hel del på 'turism i Kambodja' rapporten och omstruktureat min marknadsförngs del i business rapporen vi skriver i entrepreneurskap. Vi fick ändrade direktiv om vad som ska vara med i denna i torsdags, en vecka innan den ska lämnas in. Så mycket för att vara ute i god tid.

  Nu ger jag upp plugget för ikväll. Tänkte titta på lite svensk tv. Söndagmys när det är som bäst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar